
Putevi do Zagreba ovih su dana puni snijega, no to nije spriječilo brojne izlagače da se predstave u najboljem svjetlu.
U potrazi za najavljenim novitetima odmah smo naletjeli na Balder 850 Open, avangardan gliser nastao u slovensko-srpskoj koprodukciji.
Prototip smo imali prilike vidjeti lani u Portorožu, a na velesajmu je izložen trup broj dva plave boje s dvije pente snage po 250 konja za brzinu od 50 čvorova.
Izvrsno složen udoban dnevni cruiser dug osam metara s dvama sklopivim krilima impresionirat će i putnike i susjede u uvali.
Za demonstraciju skiperskih vještina na raspologanju je i Yamahin joystick koji upravljanje ovim rasnim gliserom pretvara u dječju igru.
Sajamska cijena ovako bogato opremljenog broda je 220 tisuća eura.
Još bolju cijenu imao je grčki Karel Odyssea 750C, nakon nedavnog predstavljanja u Ateni, pravi novitet.
Selvina penta od 300 konja još nije ni zakačena, a već je poznata ukupna cijena od 80 tisuća eura.
Za mali škver duge tradicije poznat po pristupačnim obiteljskim cruiserima s kabinom, ovo je vrlo moderan trup sličan Protagonu koji nas je lani na testu impresionirao.
Iznimno velike platforme, komforan životni prostor i dizajn po mjeri mladih avanturista osigurat će privlačnost posebno važnu ako brod bude u floti za iznajmljivanje.
Ljubiteljima talijanskog dizajna za 100 tisuća eura ponuđen je novi Ranieri 25 Evo u paketu s Hondom 250.
Brod dužine 7,5 metara iznimno elegantne linije ima kabinu s ležajem dimenzija 180x180 cm, te odvojen toalet za vikend krstarenja, no po funkcionalnosti kokpita prije bismo ga smjestili u kategoriju ozbiljnog ribolovnog igrača.
Sa sportskim tvrdim krovom za štapove, vanjskim sudoperom i bazenom za živu ješku, uz dodatnu pramčani trolling motor i jaceru bez problema će se uputiti u lov na velike ribe.
I to prilično brzo jer mu je krajnja brzina 43 čvora.
Za ulazak u svijet glisiranja ne mora se potrošiti brdo novca.
Dokaz je nizozemski gliser Whaly 380 koji u paketu sa Suzukijem 20 košta šest tisuća eura.
U taj stabilni i izdržljivi polietilienski kaić stane šest osoba pa ne čudi da ga redovito koriste profesionalne službe za spašavanje na vodi.
Unutrašnjost se jednostavno može složiti s modularnim elementima po želji ili pak vađenjem prilagođavati potrebi.
Težak je 168 kilograma pa ga četvero ljudi može na rukama prebaciti na obalu bez prikolice.
Cestovni transport broda posebna je priča kojom se već 40 godinama bavi obitelj Torbarina.
Na sajmu su izložili svoju impresivnu aluminijsku labudicu za brodove dužine do 9 metara.
Taj aluminijski kostur s kotačima težak 350 kilograma vrijedi poput manjega kaića - desetak tisuća eura.
Lijepu obljetnicu proslavila je i obitelj Petrak, dvadeset godina proizvodnje popularnih gumenjaka Barracuda.
Iz, za domaće pojmove impresivne izložene flote od pet modela, izdvaja se sivo-crni model Diving 470 s Yamahom 40 ponuđen za 25 tisuća eura.
Predstavljanje noviteta ćemo nastaviti u idućim tekstovima, a ako ste u mogućnosti do nedjelje doći do Velesajma, u novome broju Otvorenog mora je kupon za besplatan ulaz.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....