Scarlet Lady, prikladno je ime za prvi luksuzni kruzer kompanije Virgin u vlasništvu Richarda Bransona. Ekscentrični milijarder nedavno je punio naslovnice svjetskih medija svojim 'izletom' u svemir, a sada se latio posla i priprema prvo putovanje svoga broda koji će isploviti iz Miamija 6. listopada, piše Klix.ba.
Sve na brodu vrišti tko je njegov vlasnik. Kruzer je namijenjen samo odraslima, i to mladima. Naravno da nigdje nema gornje dobne granice, ali sadržaj i izgled plovila su u potpunosti prilagođeni njihovom ukusu. Brod je izvana uvelike obojen u crveno kako bi promovirao kompaniju, dok je iznutra mahom uređen zlatnim detaljima.
Posjetitelji svih 1400 luksuzno opremljenih kabina na raspolaganju imaju restorane, barove, teretane, dvorane za koncerte i druge nastupe i veliki vanjski dio s jacuzzijima i bazenima te brojnim ležaljkama namijenjenima svima onima koji nemaju namjeru skidati se iz svojih kupaćih kostima.
Bransonov cilj je bio napraviti "cool" i zabavan kruzer za mlade željne provoda, a da je tome posvećena velika pažnja pokazuju i detalji kao što su dućan u kojem se prodaju ploče s limitiranim izdanjima albuma Sex Pistolsa i Lady Gage na vinilu, specijalizirane sobe u kojima gosti imaju gramofone i električne gitare, privatni bar za goste koji se na Scarlet Ladyju nazivaju mornarima.
Richard Branson je i objasnio zašto se odlučio upustiti u posao koji je prije pandemije već zadovoljavao gotovo 30 milijuna klijenata godišnje, a mnogi su predviđali da je ovaj biznis na svome zalasku.
"Prije nego što sam započeo Virgin Atlantic, nije mi se svidjelo letjeti avionima drugih ljudi, jer su bili zagušljivi, a ne zabavni. Ovo je odlično vrijeme za ulazak u posao. Bismo li mogli stvoriti takvu kompaniju za krstarenja, na kojoj bismo ja, moja obitelj i prijatelji rado radili,” rekao je Branson za CNN Travel iz jednog od brodskih apartmana zvanog Rockstar.
Za početak je trebalo okupiti tim vrhunskih dizajnera koji bi stvorili prostor u koji neće poželjeti doći samo 'penzioneri' s Floride. Čini se da im je to pošlo za rukom jer je noćni klub Manor u koji se ulazi kroz masivni tunel prekriven zvijezdama slika i prilika ekskluzivnih klubova u velikim gradovima.
Na ovom kruzeru nema stolova za velik broj ljudi i redova za švedski stol, ne dobivate određeno vrijeme za večeru i nećete biti zaglavljeni za velikim stolovima s gostima koje ne poznajete. Brod ima više od 20 restorana, a možete večerati i u jednom od šest specijaliziranih restorana kad god poželite. Dovoljno je da se dodate na listu čekanja, a sve ostalo rješava aplikacija.
Na brodu nema ni direktora krstarenja koji bira aktivnosti za goste. Umjesto njega na Scarletu događanjima upravlja osoblje koje je osposobljeno u različitim sektorima - fitness treneri, yoga gurui i sl.
Doima se kako Virgin Voyages čini sve što može da se svidi mlađim klijentima, pa nudi niz zabavnih sadržaja za koje se ne mogu nabaviti karte u svjetskim metropolama. Tako postoji noćna emisija pod nazivom 'Never Sleep Alone' koju vodi seksualni terapeut, niz predstava pod nazivom 'Phantom Folktales' uz uobičajeni casino i trgovine, salon za tetoviranje…
Osnovna tura kojom će putnici ploviti kreće se po Karibima, a među ostalim se zaustavljaju u privatnom klubu na plaži u Biminiju na Bahamima. Cijene kabine se kreću od skromnih 725 do 5875 dolara, a uspije li ovaj projekt, Virgin Voyages namjerava lansirati još dva broda za krstarenje po Sredozemlju.