Projekt Izgradnje trajektnog pristaništa na otoku Kapriju završio je potkraj lipnja, no do danas nije u funkciji unatoč dobivenoj uporabnoj dozvoli. Trajektni i putnički promet odvija se i dalje u središtu mjesta - što mještanima i odgovara jer smatraju da će im novo trajektno pristanište otežati život na otoku.
Sagrađeno nakon dvije godine, 24 milijuna kuna uložena s jasnim ciljem.
- Cilj je bio prije svega prometna povezanost, rasterećenje samog centra mjesta i bolji kontakt s kopnom, govori Jadranka Fržop, ravnateljica Lučke uprave Šibenik.
Rečeno je to prije dva mjeseca kada je i dovršeno. No, i dalje zjapi prazno. U šibenskoj lučkoj upravi ne znaju zašto. Svoj su posao, kažu, odradili.
- Ovo trajektno pristanište je svečano otvoreno početkom ljeta, a kad će pruge biti puštene i početi pristajati - najvjerojatnije iza ljeta, govori Kristijan Radovčić, predsjednik MO Kaprije.
Mještani bi najradije da nova riva bude namijenjena samo trajektima
Tako se nadaju jer su odgovornima poslali cijeli niz prigovora. Najradije bi da nova riva bude namijenjena samo trajektima.
- Ako ćemo pristanište - dajte nam tamo da vozimo robu, ali putnički promet ostavimo ovdje. Starih ljudi ima, ujutro je brod u 6 sati. Tko će od 65 godina po kiši i buri doći tamo, pita se mještanin Slaven Radovčić.
I to cestom koja, smatraju otočani, vapi za obnovom.
- Što se tiče teretnog prometa, nije adekvatna za kamione i takve stvari, a za pješaka, normalno može se putovati, ali ipak to je jedan kilometar, govori Kristijan Radovčić.
- Kamioni su nam već propadali tu kroz cestu, nažalost. Dogodit će se da netko pogine i gdje smo onda, pita se mještanka Marija Juras.
Pristupna cesta u nadležnosti je grada Šibenika. Odgovorni smatraju da je obnavljati ne treba.
- Ono što je potrebno eventualno učiniti to su dva ugibališta da bi se eventualno mimoišla vozila. Da bi se napravila ta dva ugibališta potrebno je uništiti dva sunčališta, govori Joško Jurić, pročelnik za komunalne djelatnosti Grada Šibenika.
‘Žele nas vratiti u prvo stoljeće‘
I to za dostavu robe jer promet na Kapriju ionako nije dopušten. I dok Lučka uprava projekt naziva morskom bajkom - otočani ga preispituju:
- Oni su nas onesposobili 100%, vratili su nas u prvo stoljeće. Tj. žele nas vratiti, ali mi to nećemo dozvoliti, priča Barbara Klisović.
- To je prošlo najvjerojatnije da bi se oslobodila uvala. Znači, ovaj postojeći vez tu da ti brodovi, pogotovo postojeći brod Lošinjanka, trajekt sadašnji, on nema takve manevarske sposobnosti da bi mogao pristajati po jakom jugu jer će njega najvjerojatnije zalijepiti za rivu, kaže Moris Radovčić.
Probna vožnja tek se treba odraditi, ali ne zna se kad. Resorno ministarstvo na uporne upite o stavljanju novog pristaništa u funkciju do danas nije odgovorilo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....